Gameloft anunta vanzari de 127,4 milioane euro in prima jumatate a lui 2015, in crestere cu 15% fata de anul trecut

 

Gameloft anunta vanzari de 127,4 milioane euro in prima jumatate a lui 2015, in crestere cu 15% fata de anul trecut

 

Gameloft, unul dintre liderii pietei de jocuri digitale si sociale, a anuntat rezultatele vanzarilor pentru prima jumatate a anului 2015, incheiata pe 30 iunie.
“Vanzari consistente combinate cu lansarea a 9 jocuri noi au permis cresterea veniturilor Gameloft cu 15% in primele 6 luni ale lui 2015. Avansurile facute de companie in ceea ce priveste monetizarea isi arata rezultatele”, a declarat Michel Guillemot, CEO Gameloft. “Ne vom stradui sa pastram tendinta de crestere in trimestrele viitoare prin livrarea cu regularitate a unor jocuri de calitate si de succes pentru mobile si prin continuarea dezvoltarii serviciilor noastre.”

 

Detalii financiare

Vanzarile H1 au atins 127,4 milioane euro, in crestere cu 15% fata de anul trecut, si cu 6% luand in calcul o rata de schimb constanta.

Zona EMEA a generat 30% din vanzari, America de Nord, 27%, APAC, 28% si LATAM, 15%.

Vanzarile din Q2 au atins 61,9 milioane, in crestere cu 12% fata de anul trecut, si cu 3% luand in calcul o rata de schimb constanta.

Numarul utilizatorilor activi lunar a fost in medie de 163 milioane in Q2 2015.

Numarul utilizatorilor zilnici a fost in medie de 19 milioane in Q2 2015.

Detalii despre produsele Gameloft

Conform App Annie’s Index, Gameloft a fost publisherul numarul 1 in ceea ce priveste numarul de download-uri pe iOS si Google Play combinate in prima jumatate a anului 2015.

Conform asteptarilor, Gameloft a lansat in prima jumatate a anului 2015 9 noi jocuri: Dragon Mania Legends®, Puzzle Pets, Immortal Odyssey, Age of Sparta, Dungeon Hunter™ 5, Battle Odyssey™, Ice Age® Avalanche, Magna Memoria® si Siegefall.

Dragon Mania Legends, Dungeon Hunter 5 si Siegefall sunt in acest moment printre cele mai vandabile jocuri.

Perspective financiare si de business

Gameloft preconizeaza lansarea pana la finalul lui 2015 a 8 pana la 10 jocuri pentru smartphone-uri. Compania a infiintat propria agentie de publicitate digitala ale carei vanzari au crescut in mod semnificativ in cel de-al doilea trimestru al lui 2015, in conformitate cu asteptarile managementului.

“Gameloft are o audienta masiva, branduri puternice, incasari solide, oportunitati de crestere si o situatie financiara sanatoasa. Continuam sa privim increzatori spre viitor,” a declarat Michel Guillemot.

Situatia vanzarilor grupului pentru prima jumatate a anului 2015 va fi publicata pe 9 septembrie.

Despre Gameloft

Lider pe piata dezvoltatorilor de jocuri pentru dispozitive mobile de ultima generatie, Gameloft are peste 6700 developeri in 30 de studiouri raspandite in intreaga lume. Cu 500 jocuri dezvoltate si marketate in 120 de tari, Gameloft a generat peste 1,7 miliarde download-uri pe tablete si telefoane incepand cu anul 2000. 20 de milioane de utilizatori acceseaza zilnic jocurile noastre descarcand in medie 2 milioane de jocuri noi pe zi. Gameloft opereaza propriile francize precum Asphalt®, Order & Chaos, Modern Combat sau Dungeon Hunter, dezvoltand in acelasi timp parteneriate cu detinatori majori de franchize precum Universal, Illumination Entertainment, Disney®, Marvel®, Hasbro®, Fox Digital Entertainment, Mattel® and Ferrari®.

Gameloft este listat pe NYSE Euronext Paris (Euronext: GFT.PA, Bloomberg: GFT FP, Reuters: GLFT.PA). Gameloft este tranzactionat OTC in SUA (sponsored Level 1 ADR ticker: GLOFY).

In studiourile Gameloft Romania din Bucuresti si Cluj activeaza peste 1200 de developeri ce au creat titluri de succes precum NOVA, NOVA 2, NOVA 3, Backstab, The Dark Knight Rises, Modern Combat 5, Starfront: Collision, Ferrari GT, Asphalt 5, Asphalt 6, Brothers in Arms 2: Global Front, Terminator: Salvation, Shrek Kart, Captain America 2, Blitz Brigade, Brothers in Arms 3 disponibile atat pentru dispozitive Apple iPhone, iPad, iPod si Android, cat si pentru tablete.

Din dorinta de a genera jocuri inovatoare si creative pentru tehnologii aflate intr-o rapida dezvoltare suntem constant in cautarea celor mai bune talente din domeniu.